Variációk:
Az elektromos motorfűtés és az utastérfűtés gondoskodik arról, hogy az autó meleg legyen, és kényelmes legyen bemászni még a nagyon hideg téli napokon is. A már meleg motor beindításával a motor kevésbé kopik és kevesebb üzemanyagot fogyaszt, ezáltal kevesebb káros kipufogógáz keletkezik. Az első aljzat az első lökhárítóba van szerelve, ami integrált benyomást kelt és könnyen hozzáférhetővé teszi. A motorfűtés kiegészíthető utastér-csatlakozó készlettel, amely lehetővé teszi utastérfűtés csatlakoztatását. ------------------------- --------------------------------------------------
Kevesebb motorkopás. Kisebb üzemanyag-fogyasztás.
Teljesítmény:
550 W
Kiegészítő tömeg:
Elektromos motorfűtő készlet 230 V
1,2 kg (2,6 font)
Utastér csatlakozókészlet
1,0 kg (2,2 font)
Fotó:
VCC09789
Nem alkalmas Plug-in hibrid/Twin Engine-hez. Nem kombinálható „Üzemanyag-meghajtású fűtéssel” a következő motorokhoz: T5 (B4204T36), T5 (B4204T20), T5 (B4204T18), T5 (B4204T14), T4 (B4204T47). Az ideális előmelegítési idő elektromos motorfűtéssel 2-3 óra. Ez elegendő ahhoz, hogy a motor hőmérséklete 20-30 °C-kal a külső hőmérséklet fölé emelkedjen. Ezután a hőmérséklet nem emelkedik, és az elektromos áramot csak a hőmérséklet fenntartására használják.
Visszahívjuk?
+36
* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.