Variációk:
Az elektromos motorfűtés és az utastérfűtés gondoskodik arról, hogy az autó meleg legyen, és kényelmes legyen bemászni még a nagyon hideg téli napokon is. A már meleg motor beindításával a motor kevésbé kopik és kevesebb üzemanyagot fogyaszt, ezáltal kevesebb káros kipufogógáz keletkezik. Az első aljzat az első lökhárítóba van szerelve, ami integrált benyomást kelt és könnyen hozzáférhetővé teszi. A motorfűtés kiegészíthető egy utastér-csatlakozó készlettel, amely lehetővé teszi az utastér-fűtés csatlakoztatását. Üzemanyag-fűtés nélküli benzinmotoros autók elektromos motorfűtőinek beszereléséhez használható. ------ -------------------------------------------------- -------------------
Kevesebb motorkopás. Kisebb üzemanyag-fogyasztás.
Teljesítmény:
550 W
Kiegészítő tömeg:
Elektromos motorfűtő készlet 230 V
1,3 kg (2,9 font)
Utastér csatlakozókészlet
0,9 kg (2,0 font)
Fotó:
VCC09789
Üzemanyag-fűtés nélküli benzinmotoros autóknál elektromos motorfűtés csak a következő országokban telepíthető: Svédország, Norvégia, Dánia, Finnország és Izland. A Ch-77668-ból (beleértve azt is) gyártott benzines autók esetében nem az elektromos motorfűtés és az üzemanyagfűtés kombinálható. Az ideális előmelegítési idő elektromos motorfűtéssel 2-3 óra. Ez elegendő ahhoz, hogy a motor hőmérséklete 20-30 °C-kal a külső hőmérséklet fölé emelkedjen. Ezt követően a hőmérséklet nem növekszik, és az elektromos áramot csak a hőmérséklet fenntartására használják. Nem kombinálható a Volvo akkumulátortöltőjével.
Visszahívjuk?
+36
* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.