Variációk:
Az elektromos motorfűtés és az utastérfűtés gondoskodik arról, hogy az autó meleg legyen, és kényelmes legyen bemászni, még a nagyon hideg téli reggeleken is. A már meleg motor beindításával a motor kevésbé kopik és kevesebb üzemanyagot fogyaszt, ezáltal kevesebb káros kipufogógáz keletkezik. Az első aljzat az első lökhárítóba van szerelve, és integrált benyomást kelt, és könnyen hozzáférhetővé teszi. Az elektromos motorfűtők kiegészíthetők egy utastér-csatlakozó készlettel, amely lehetővé teszi az utastérfűtés csatlakoztatását. ------------------------- -------------------------------------------------- ---------
Könnyen telepíthető. Kisebb motorkopás. Kisebb üzemanyag-fogyasztás.
Tartozék tömege:
max. 2 kg
Kimenet:
550 W
Fotó:
VCC_04725
Nem kombinálható a Volvo akkumulátortöltőjével. Nem kombinálható a "Védőlemezzel, a motor alatt" a következő motorokhoz: D4 (D4204T5), D3 (D4204T9) vagy D2 (D4204T20). Nem lehet "Üzemanyag-meghajtású fűtéssel" kombinálva a következő motorokhoz: T5 (B4204T11) és T4 (B4204T19). Az ideális előmelegítési idő elektromos motorfűtéssel 2-3 óra. Ez elegendő ahhoz, hogy a motor hőmérséklete 20-30 °C-kal a külső hőmérséklet fölé emelkedjen. Ezután a hőmérséklet nem emelkedik, és az elektromos áramot csak a hőmérséklet fenntartására használják.
Visszahívjuk?
+36
* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.