Variációk:
Az elektromos motorfűtés és az utastérfűtés gondoskodik arról, hogy az autó meleg legyen, és kényelmes legyen bemászni, még a nagyon hideg téli reggeleken is. A már meleg motor beindításával a motor kevésbé kopik és kevesebb üzemanyagot fogyaszt, ezáltal kevesebb káros kipufogógáz keletkezik. Az első aljzat az első lökhárítóba van szerelve, és integrált benyomást kelt, és könnyen hozzáférhetővé teszi. Az elektromos motorfűtők kiegészíthetők egy utastér-csatlakozó készlettel, amely lehetővé teszi az utastérfűtés csatlakoztatását. ------------------------- -------------------------------------------------- ---------
Könnyen telepíthető. Kisebb motorkopás. Kisebb üzemanyag-fogyasztás.
Teljesítmény:
550 W
Motorblokk-fűtőkészlet tömege:
max. 2 kg
Utastér-csatlakozókészlet tömege:
max 1 kg
Fotó:
VCC_04725
Nem alkalmas a V60 Plug-in Hybrid/Twin Engine-hez. Nem kombinálható a Volvo akkumulátortöltőjével. Nem kombinálható a „Védőlemezzel, a motor alatt” a következő motorokhoz: D5 (D4204T11), D4 (D4204T5), D4 (D4204T14), D3 (D4204T4), D3 (D4204T9), D2 (D4204T8), D2 (D4204T20). Nem kombinálható az „Üzemanyag-hajtású fűtéssel” motorok: T6 (B4204T9), T5 (B4204T11), T5 (B4204T12), T5 (B4204T15), T4 (B4204T19), T3 (B4204T37) vagy T3 (B4154T4). Az ideális előmelegítéssel. egy elektromos motorfűtés 2-3 óra. Ez elegendő ahhoz, hogy a motor hőmérséklete 20-30 °C-kal a külső hőmérséklet fölé emelkedjen. Ezután a hőmérséklet nem emelkedik, és az elektromos áramot csak a hőmérséklet fenntartására használják.
Visszahívjuk?
+36
* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.